Non stopp!

Dusch, frukost, promenad till kyrkan, äventyr med Stefan, hem, lunch till kidsen, promenad till Decathlon och tillbaka, parkhäng, uppackning, middag och mera uppackning. Snabb sammanfattning. 
För tredje dagen i rad åkte Stefan till IKEA, men denna gång fick jag åka med som mentalt stöd. Jag fick mycket bra material till mitt filmprojekt! Stefan som sover i en IKEA-säng, vaknar, kollar sig i spegeln, flyttar in i ett leksakstält osv. Sen drack vi kaffe och åt korv med bröd, innan det bar av hemåt till tonerna av Kygo, DiLeva och Gloria Gaynor. Ett gammalt hederligt äventyr med Stefan och Sara!

Sen var jag med barnen och köpte lunch och fotbollsmål, innan vi mötte upp deras kompisar i parken. Jag, Sara, Anders och Andreas (stor variation på namnen i föräldra-/au pair-gänget) låg på filtar, åt jordgubbar och solade i flera timmar (nämnde jag shorts och t-shirt-vädret?) medan barnen sprang runt och lekte.

Väl hemma satte vi igång med uppackningen, igen. Hela köket och badrummen är nu uppackade och när jag lämnade familjen vid 22.30, så var det ganska så klart i matsalen/vardagsrummet också. 

Nu är fötterna ömma och jag ska sova!

   
         

Lämna en kommentar